Polityka prywatności

I - Informacje o administratorze danych osobowych

Firma ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "AGMAR" MAREK BANAŚ z siedzibą ul. Lwowska 82, 42-200 Częstochowa, tel. 609 657 313
tel. 609 811 539, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
jest administratorem danych osobowych Państwa, jako naszych klientów i kontrahentów.



II - Kategorie, cele, podstawy, okresy wykorzystywania i przechowywania Państwa danych osobowych

Wykonanie obowiązków prawnych:
– wystawianie, otrzymywanie, przechowywanie faktur sprzedaży i zakupów,
– wystawianie, otrzymywanie, przechowywanie formularzy reklamacji,
– wystawianie, otrzymywanie, przechowywanie dokumentacji księgowej,
– otrzymywanie, udostępnianie, przechowywanie atestów towarów,
– otrzymywanie, przechowywanie oświadczeń VAT.
Podstawa: art. 6 ust. 1 c RODO.
Okres: czas wynikający z przepisów.
2. Zawieranie i wykonanie umów, zleceń, zamówień
Podstawa: art. 6 ust. 1 b RODO.
Okres: czas trwania umowy lub zamówienia, a następnie okres, po którym
przedawnią się roszczenia lub w przypadku dochodzenia przez nas lub
wobec nas roszczeń przez czas trwania postępowania.
3. Nasz prawnie uzasadniony interes:
– ustalanie, ochrona, dochodzenie roszczeń naszych lub wobec nas,
– weryfikacja wiarygodności płatniczej,
– pozyskiwanie danych z publicznych rejestrów
(CEIDG, KRS, GUS, US, VIES itp.),
– tworzenie statystyk, analiz, zestawień na potrzeby własne firmy.
Podstawa: art. 6 ust. 1 f RODO.
Okres: czas trwania umowy lub zamówienia, a następnie okres, po którym
przedawnią się roszczenia lub w przypadku dochodzenia przez nas lub wobec
nas roszczeń przez czas trwania postępowania.


III - Kategorie odbiorców, którym przekazujemy Państwa dane osobowe

Podmioty współpracujące z nami przy obsłudze: księgowej, podatkowej,
rachunkowej, kadrowej, prawnej, doradczej, konsultacyjnej itp.
2. Upoważnieni pracownicy naszej firmy.
3. Podmioty prowadzące działalność pocztową i kurierską – jeśli zachodzi taka
potrzeba w celach nadania przesyłki listu lub towaru.
4. Podmioty prowadzące działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) –
jeśli zachodzi taka potrzeba w celach zapłaty, zwrotów, roszczeń.
5. Podmioty nabywające wierzytelności – w przypadku nieopłacenia naszych
należności.
6. Instytucje publiczne: sądy, policja, prokuratura, komornicy, urzędy skarbowe,
ZUS, PIP, PIH itp. – w przypadku zażądania od nas lub dochodzenia przez nas
naszych należności i roszczeń.


IV - Przysługujące Państwu uprawnienia

Macie Państwo prawo złożyć do nas wniosek – zawsze w formie pisemnej za potwierdzeniem odbioru
(osobiście, drogą listową lub mailową), dotyczących Państwa danych osobowych o:
– dostęp do danych,
– sprostowanie i poprawienie danych,
– ograniczenie przetwarzania danych,
– usunięcie bezpodstawnie przetwarzanych danych,
– przeniesienie danych,
– cofnięcie zgody na przetwarzanie i przechowywanie danych,
– wniesienie sprzeciwu.
Macie Państwo także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
jeśli uważacie Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.


V - Zabezpieczenie Państwa danych osobowych

W dbałości o Państwa dane osobowe stosujemy szereg różnych rodzajów zabezpieczeń,
dokładając wszelkich starań o ich bezpieczeństwo. 

INFORMACJE O PLIKACH COOKIE
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.
Zgodnie z RODO przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji umów, zamówień, zleceń oraz dla potrzeb własnych firmy.